Hi there!

 Bugün sizlere kış sezonundan beri her markanın rafına, her bloggerın gözüne bomba gibi düşen aynalı gözlüklerden yani mirror effect sunnies trendinden bahsedeceğim.

Aynalı güneş gözlükleri ilk olarak RayBan 1930 senesinde üretmiş fakat gözleri göstermediği için polislerin tercih ettiği bir gözlük halini almış. İlginç di mi?

80'lerde de ülkemizde fırtına gibi esen aynalı gözlükleri annenizin çekmeceleri karıştırırken deneyip ne acayip dediğiniz olmadı mı? Bu moda geri geldiğinde tek düşündüğüm annemle babamın bu gözlükleri kaybetmemiş olmalarıydı. Ama malesef.. artık bunların modası gelmez diye atıvermişler.. Ah ah değerini bilemediler :)

Ben bu trendi çok çok sevdim. h&m'in erkek kısmından bir tane alıverdim :) Nasıl beğendiniz mi?




 Gözlüğü aldığımda instagramda paylaşmıştım. Instagram da beni takip etmek isterseniniz irosimastyle adıyla instagramdayım.

 Bunu da yine bi h&m ziyaretinde denemiştim ama bu gözlük bana hiç yakışmadı ki.. :)

Bu aralar ayna renklerinin mavi mor arası olanları çok hoşuma gidiyor. Pull&Bear'daki değerlendirilebilir.

 Jessica Alba'nın stilini çok beğeniyorum zaten. Gözlükleri de güzel değil mi?

 Stylescrapbook, Sevgili Andy, h&m aynalı gözlüklerinin fanı. Bence çok yakışmış ona..

  Ama Andy'e bu daha çok yakışmış galiba..

 Sincerelyjules, fanı olduğum bloggerlardan. O başlı başına mirror effect gözlükleri çok seviyor zaten bence de esmer tenine çok yakışmış

 Benden şimdilik bu kadar, yeni bir trend alarmında görüşmek üzere
Sevgiler, İrosima...