Merhaba güzeller,

Son zamanlarda aldığım yeni cicileri sizlerle paylaşmak istiyorum. Her dişi gibi alışveriş benim için bir zevk ama almak istediğim parçayı belirlediğimde ona göre alışveriş yapanlardanım. Düşünmeden dolabıma kattığım yeni kıyafet nadirdir. Çünkü alırken o parçayla ilgili kafamda diğer kıyafetler ve ayakkabılarla kombin oluştururum.




 Herhalde ben Lcw fanı oldum :) O kadar güzel parçaları o kadar uygun fiyatlı buluyorum ki ne gerek var marka diye tutturmaya. Military yeleğimide ordan aldım. Gördüğüm anda evet bu yelek benim olmalı dedim. Stil bir parça ile en basit kıyafetleri bile stylish yapabiliriz. Bence bu yelekte öyle bişi.. :)

 Ayakkabılar Mango outletten. Tabiki de çok ucuz :) Çok rahat değiller ama ayakta öyle kibar duruyorlar ki bu ayakkabıyla kombin yapmak için sabırsızlanıyorum.


Zayıfladığım için iş kıyafetlerimin hiçbiri olmuyor. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :) her sabah ben bugün ne giyeceğim derdini bulamamaktan değil bütün kıyafetlerim bir beden büyük geldiği için yaşıyorum :) Bu etekte Twist'ten. Zaten Twist'in kaç yıl önce aldığım etekleri bile hala stylish. O nedenle hem işte hem normal hayatımda giyebileceğim bir etek. Kış sezonu ürünü olduğu içinde %70+%20 indirim yapmışlar, baya uygun fiyatlı oldu :)


 Koton'un takılarını seviyorum. Bu küpeleri de renk ve metal uyumu çok güzel olduğu için her kıyafete gider diye aldım. Gerçekten iki gündür çıkarmıyorum kulağımdan.



Son olarak cilt bakım ürünleri, işte başımızın belası. Bir türlü doğrusunu bulamamak. Güneş kremim bitmişti. O nedenle La-Roche 'un renkli güneş koruyucusunu aldım. Havalar sıcakladığından fondotön ağır gelecek, güneş koruyucu ile idare edeceğimi düşünüyorum. ABBA markalı ürünler her ne kadar ABBA müzikalini hatırlatsada saç ürünleri, hacim verici şampuan ve saç kremi. Druide markalı ürünler ise temizleme sütü ve toniği. Hepsi eczane ürünü. Eczcı çok övdü ürünleri, bakalım nolacak.


Alışveriş serüvenim şimdilik bu kadardı. Sevgilerle, İroşima...