İyi Akşamlar Güzeller,

Bugün çok güzel bir iki gün sonundaki ilk iş günümdü. O nedenle tatile alışmış bir bünye olarak öğretmen kimliğime hemen bürünmek istemedim.  Kıyafetime eteğimle renk katıp eğlenceli bir bahar kombini yapmak istedim. Ben saks mavisi rengini çok seviyorum. Her mevsim en çok kullandığım renklerden olmuştur. Bu eteğimide gri sweatshirtle tamamladım. Çantamı ise pleksi modasına karşı koyamayıp aldığım şeffaf çantaların pembiş renginden seçtim. Kot ceket ile kıyafete sporluk kazandırdığımı düşünüyorum
Ben bugün bu kıyafetimle çok mutluydum umarım sizde beğenmişsinizdir. Siz saks mavisi hakkında ne düşünüyorsunuz?







Kot ceket: Colins
Sweatshirt: Lcw
Etek: Addax
Babet: Defacto
Çanta: Koton
Gözlük: ZeroUV

Sevgiler, İrosima

P.S: Yarın cuma olduğundan daha bi mutlu olalım :)