Merhabalar canlarım,

Nasılsınız? Ben bu aralar herşeye biraz ucundan yetişiyorum. Hem çalışmak hem yüksek lisans yapmak hem de evli olmak.. Bir de şimdi blog işine girdiğim için epey bi parçalara bölünmüş durumdayım :) Ama şikayetçi miyim? hayır, kesinlikle değil. Yaşamın uyumaya bile zor vakit kalacak şekilde geçmesi hep hoşlandığım bi yaşam şekli olmuştur. Bu aralar bir de biçki-dikiş öğrenmek istiyorum. Araştırdım, bütün kurslar sezon sonuna gelmiş şimdi olamayacak gibi gözüküyor. Ama annemden sözü aldım, yazın bana öğretecek :))

Bugünde koşturmacalı bir iş+üniversite günü arasında yaptığım kombini paylaşmak istiyorum. Ankara'da hava daha o kadar sıcak olmadığı için o güzelim bluzumun üstüne hırka giymek zorunda kaldım. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı paylaşırsınız sevinirim.
















Hırka: Zara
Bluz: Stylebutik
Pantalon: Twist
Kemer: Mango
Ayakkabı: Nine West
Çanta: Nursace
Gözlük: Mango
Küpe: Koton
Kaban: Yerel Butik

Güneşli ve güzel günler dilerim. Sevgiler, İrosima