Soğuk havalardan merhaba!!!

              Ne güzel bahar geldi dedik mutluyuz artık dedik. Noldu böle? Tamam mevsim normallerine dön, yağmur falan yağ Nisan ayı ama bu soğuk ne? Halbuki ben kendimi Antalya'da yaşıyor sandığımdan kışlık yazlık değişimini yapıvermiştim çoktaaan. 
              Güneş açsa aklımda ne kombinler ne kombinler? Gökyüzü bu kadar gri olunca ne giyinesim var ne dışarı çıkasım. O nedenle güneşli günler gelmeden önce Mart ayından kalma yine blog açarım belki diye Özen'i ikna edip fotoğrafını çektirdiğim kombin var.




              Aslında eteğim elbise. Geçen sene Trendyol'dan almıştım. Aslında aldıktan sonra kendime kızmıştım. Çünkü enine çizgililerin geniş gösterdiği doğrudur. Geçen sene sadece bir kere üstüne yelek giyerek giymiştim. Bu senede çizgililer çok moda olunca hemen değişik bir şekilde değerlendirmek istedim. Umarım sizde beğenirsiniz. Ne dersiniz?







Ceket: Lcw (Evet bu ceketi sürekli giyiyorum :))
Kazak: Lcw
Elbise: Stradivarius
Çanta: Koton
Ayakkabı: Bambi
Saat: Guess Collection