İyi Pazarlar Herkese!

Bu aralar çocukluğumuzun modası geri gelmiş durumda. Çocukken göbeği açık diye tabir ettiğimiz style dilinde ise "crop top" dediğimiz tshirtler, kazaklar, bustiyerler hepsi çok moda. h&m'dekilere bakmanızı tavsiye ediyorum, hepsi çok güzel!

Bende uzun zamandır crop top bir tshirtle kombin oluşturmak istiyordum. Tabi evdeki tshirtleri elden geçirmekle bu işe başladım. Hemen beyaz bir tshirt alıp kestim. Zaten diğer parçalar uzun zamandır aklımdaydı. Yazın Kıbrıs'a gidince crop toplar konusunda daha cesur olacağımı düşünüyorum :)

Bu kombini hem klasik hem de trendy bir şıklık yakalacağımı düşünerek oluşturdum. Umarım sizde beğenirsiniz. Siz crop top modası ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum :))

















 Siyah beyaz fotoğraf sanki eski film görüntüsü gibi olmamış mı?

Ceket: İpekyol
Tshirt: Berksha (idi)
Etek: Stylebutik
Ayakkabı: Mango Outlet
Çanta: Vintage (Teşekkürler Hatice)
Küpe: Koton
Saat: Guess Collection
Bilezik: Koton