İyi Pazarlar,

Çok sıcak değil mi? Ankara'da yaşamanın en kötü yanlarından biri işte çok sıcak ama serinleyebileceğin bir deniz yok ! Deniz yok ama evde oturmaya hiç katlanamadığım için bol bol dışarı çıkıyoruz.. Bu kombinimi de cumartesi günü güzel bi akşam yemeği için oluşturdum. Twist'ten rengine bayılarak aldığım ve yaz için çok uygun olan şortumu giydim. Üzerine düğmelerini açarak salaş bi görüntü yakalamaya çalıştığım ipek beyaz gömleğimi giydim. Bence her dişinin gardrobunda kaliteli bi beyaz ipek gömleği olmalı çünkü bu parça birçok kombinin kurtarıcısı olabilir. Mesela bi boyfriend jean üstünde hayal ettim şimdi hmm.. çok güzel oldu :)) 
Umarım siz de bu kombinimi beğenmişsinizdir.. Yorumlarınızı bekliyorum..

Bu arada beni takip etmek isterseniz artık Bloglovin'deyim... Takip için tık tık












Gömlek: Koton
Şort: Twist outlet
Ayakkabı: Yerel Butik
Çanta: Mango
Gözlük: ZeroUV

Sevgiler, İrosima


Fotoğraflar için melankomik insana teşekkürler :)