Güzel bi haftadan Merhaba!
Çocukluğumdan beri şort etek ya da pantalon eteklere bayılırım. Hatırlıyorum anneme etek diktirirken illa şort etek olsun diye tuttururdum. Bu sene de Zara'nın şort eteği yani skort'unu wishlist'ime almıştım bile. Ama Zara'ya gidip gidip almadan geri dönmüştüm. Bu güzel moda ikonu skort bi sürü kez giyilip bi sürü değişik ve güzel bi şekilde kombinlendikten sonra benimde katacağım yeni bir şey yok diye düşünmüştüm :) Ama yaz biterken Türkiye'ye dönünce yine cazibesine kapılabilirim, ben de kışın giyerim canım :)) Neyse alamadım ama bi yerlerde şort etek arıyordum. Kıbrıs'ta bayram öncesi baya ucuzluk var belki buralarda değişik birşeyler bulurum umuduyla gezinirken Miss Poem mağazasında bu önü pileli skortu buldum ve çokk mutlu oldum.. Umarım siz de beğenirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum :)














Tshirt: Shana (from Bratislava)
Skort: Miss Poem 
Heels: Zara 
Çanta: Kıbrıs'tan bi yerel butik
Kolye: İpekyol
Gözlük: Anne Klein (Vintage)

Sevgiler, İrosima