Hi Fellas!
Modanın ilham aldığı birçok olgu vardır.. Bunların en önemlilerinden biri de müziktir. 90'lı yılların başlarında Seattle'da ortaya çıkan alternatif rock diyebileceğimiz grunge müzik akımı, kültür ve yaşam tarzı olarak kitleleri etkilemiş bunun sonucu olarakta modayı değiştirmiştir. O zamanlarda bu stilleriyle rüzgar gibi esen Kurt Cobain, Courtney Love, Kate Moss, Pearl Jam, Mark Am aklıma geliveriyor hemen.. Şimdilerde de grunge stili ünlüleri sarmış durumda.. Bazı markalar grunge stilinin kilit parçalarını sonbahar kış sezonuna kattılar bile.. Grunge stilinin hangi giyim parçalarından oluştuğunu bi inceleyelim bakalım :)


Olmazsa olmaz kareli gömlek yani oduncu gömleği..
Zaten bu tip gömleği hep severim bi de onu rahat bi şekilde giymek iyice tadından yenmez olur bana göre.. rahatlıktan kastım bele bağlamak ya da içine salaş bi tshirtle giymek..Kareli gömleği olmayanlar sevdiceğinin kareli gömleğini bu stile alet edebilirler, ıı şey ben öyle yaptım da :))



Bu gömlekte Pull&Bear'dan.. Çoğu marka oduncu gömlekleri sezonunda yer vermiş ama en çok bunu beğendim..

Yırtık Jean..
Ben yırtık pırtık jeanlere bayılıyorum zaten. Bu jeanlerin asi etkisi çok hoşuma gidiyor.. Grungie'lerle bütünleşmesi ayrı hoş duruyor bence..

Yırtık ya da fileli Çorap...
Kısacası yırtık ne varsa bu stilde var.. Ama ben bunu pek beğenmedim... Giyenleri takip eder ve beğenirim ama kendim giymem herhalde...


Oversized kazaklar ya da hırkalar..
Eski hırkalara özgürlükkk... Hepsi bazanın altından çıkıyo ve itinayla giyiliyooo..

Bu hırkada yine Pull&Bear'dann. Ya kız çok güzel ya hırkanın rengi çok güzel, bayıldımm..

Şapkalar..
Galiba oduncu gömleklerden sonra bu stilin en çok sevdiğim parçası. şapkalar.. 
Botlar..
Asker boto şeklinde botlar..Marka söylersek Dr. Martens botlar grunge stilini tamamlayan parçalardan..


İşte böyle sevgili moda severler :)) Bir dahaki trend alarmında görüşmek üzere.. Esen kalın..