Ekim ayı benim için pek verimli geçmedi... Okulun başlaması, araya tatillerin girmesi gibi nedenlerle bir türlü düzen oturtamadım... Ama bu arada farkettim ki Ekim ayı benim için gözlem ayı.. Bol bol trendleri takip ediyorum, mağazalara girip kendimi zorla olsa da tutup hiçbir şey almadan çıkıyorum.. Çünkü benim için az ve öz doğru parçayı almak önemli.. ben de bu durumu fırsat bilip hiçbir zaman modası geçmeyecek ipek gömleğimle bir iş kombini yaptım... Bu gömleği internette alışverişin yeni yeni yapılmaya başlandığı zamanlarda almıştım.. Herkes o zaman büyük tepkiler vermişti İrem nası internetten alıyorsun nasıl güveniyorsun gibi bir sürü argümanla.. ama şimdi düşünürsek internet alışveriş yapmayanımız yoktur herhalde.. hatta artık internetten alışveriş gereklilik gibi bişi oldu... Neyse şimdi gelelim kombine..

Hi beauties!
Here is a working girl with a burgundy silk shirt and black cigarette pants.. i bought this shirt over 2-3 years ago but i think it would never old fashion...so i oftenly wear it.. i hope u will like my combo.. lovesss








Bluz/Shirt: Sisley
Pantolon/Pants: Koton
Ceket/Jacket: İpekyol
Çanta/Bag: 9west
Ayakkabı/Heels: 9west