Hello Folks!

Yazın en rahat kıyafeti olan kot şortun her türlüsüne bayılıyorum.. Bu yaz zaten kot şortlar öyle moda ki yüksek bellisi, dantel detaylısı, çamaşır suyu batırılmış hali, taşlısı... saymakla bitmez. Ben bu kombinimde en sade ama en rahat şortumu giydim. Ama şortun sportif etkisini kırmak, kombini akşama uydurmak için ceketle kombinledim. Ceket bu kış heryerde gördüğümüz penye ceketlerden.. Tabi içine de iyi ki de almışım diyip severek giydiğim tişörtü giydim. Rahat bi dolgu topuk ayakkabıyı da giyince güzel bi görüntü elde ettiğimi düşünüyorum. Siz ne dersiniz?











Ceket: Pull&Bear
Tshirt: Mango
Short: Lcw
Ayakkabı: Nine West
Çanta: Yerel Butik
Gözlük: H&M Boy Store
Saat: Swatch
Takılar: No name

Sevgiler, İrosima

Fotoğrafların çekimi için Melankomik İnsan'a teşekkür ederim,
Fotoğrafların bu kadar güzel görünmesini sağladığı için de Elif Ünal Porgalı'ya teşekkür ederim.