Hi beauties!
Uzun zamandır vloggerlardan görüp merak ettiğim bir maskara vardı.. Benefit they're real! Benefit markası hem ambalajlarıyla hem de yüz ürünleriyle beğendiğim bir markaydı.. ama  maskara konusunda birçok marka kullanmama rağmen hep maybelinne'e geri dönmüşümdür bu sefer bu tabuyu yıktım gibi görünüyor.. çok beğendiğim bu ürünü sizlerle de paylaşmak istiyorum..

 Beyond mascara deyimiyle de gayet iddialı bir başlığı var maskaranın.. Benim yorumlarıma göre;
-Sürümü rahat, bulaşma sorunu yok
-Kirpiklere uzunluk sağlaması gayet başarılı, kirpikler tek tek ayrılıyor
-Hacim konusunda başarılı fakat her maskarada olduğu gibi 5-6 kere üstünden geçmek gerekiyor
-Büyük boyu 8,5 g, küçük boyu 4 g.
-Bu paketinde çanta boyunun da olması çok avantajlı..
-Sephora mağazalarında satılmakta ve fiyatı 74 tl...
-Tabi ben bu paketi ablamla paylaştım :) pek adaletli bi paylaşım olmadı büyüğünü ben küçüğünü ablam aldı :)




Sevgiler, İrosima..