Bir trend alarmından daha merhaba!
ben zaten bi pembe kızı olduğum için pembe kaban modası gelince çok hoşuma gitti.. pembe kızıyım deyince düşündüm ki yaz ayları haricinde pembeye biraz uzak duruyorum galiba.. neyse bu sezon pembe montlar çook moda.. ama o pembenin sevimliliği yanında biraz daha maskülen bir tarz olması daha makbul.. bende öylesini beğendim zaten.. hatta en çok aşağı fotoğraftaki Ashley'nin yani ringmybell blogunun sahibinin tarzını beğendim.. beyaz yırtık kot, crop ankle balenciaga botlar asiliğine pembe puf puf bi mont.. yummyy :) ashley'nin montu topshop..

Napıyoruzz o zaman? bu seneki mont hakkımızı pembe renkten yana kullanıyoruzz.. ben en yakın zamanda şöyle uygun fiyatlı böyle pamuk şeker renginde bir mont istiyorum.. bu trend çok hoşuma gitti yani :)










 Aşağıda beğendiğim montlar var.. internetten alışveriş yapmayı benim gibi seviyorsanız linklerine bi bakın derim..


yukarıdaki montu alabileceğiniz yer için tık tık

Bu montu satın alabilmek için tık tık